С услугата Документи за сделка с имот – индивидуален пакет получавате възможност да заявите по електронен път и да получите във всяка една точка на Република България
- Данъчна оценка на имот
- Скица на имот или Схема на самостоятелен обект,
- Удостоверение за тежести и
- Удостоверение за семейно положение.
- Удостоверение по чл. 87, ал. 6 от ДОПК
Документи за сделка с имот – индивидуален пакет, получени чрез електронна услуга на miritel.bg са напълно годни, за да бъдат използвани за сделка с недвижими имоти пред нотариус и за всяка друга удостоверителна цел, пред всеки административен и съдебен орган или банка.
Документи за сделка – динамичен пакет получавате на хартия, посочена от Вашия адрес чрез куриер или като прикачен файл, подписан от длъжностно лице с електронен подпис, в зависимост от изискванията на държавната служба Служба по вписванията по мястото на извършване на сделката.
Ако ви е нужно можем да Ви осигурим справка или всеки друг необходим документ за ипотечен кредит: Удостоверение за наследници , Препис от акт за собственост , Удостоверение за идентичност на имот и други.
Създайте индивидуален пакет за проверка на имот преди сделка
Заяви Проверка на имотНеобходима информация за предоставяне на услугата Документи за сделка с имот – индивидуален пакет:
Три имена, ЕГН , постоянен адрес, л.к. №, данни и място на издаване;
за имота: Документ за собственост, от който да е видна следната информация: гр./село, ул., №, бл., вх., ет., ап., кв./масив, парцел по план на …, вид на имота /парцел, дворно място, замеделска, горска земя, сграда или част от сграда и др./;
за юридически лица; фирма, ЕИК, адрес на управление, имена на представляващите/щите.
За удостоверението за вещни тежести е необходимо да се представят всички актове за собственост за периода, за който се издава справката. Липсващите Ви документи можете да набавите чрез нашите услуги: Справка за имот от Имотен регистър, която е включена като бонус в настоящия пакет и Препис от акт за собственост.
Можете да ни предоставите необходимата информация за Документи за сделка с имот – динамичен пакет като качите във формата за заявка на услугата в полето „Качване на файл“ документ за собственост , скица на имота и документ за платен местен данък.
Информацията се посочва във формата за заявка на услугата в графа „Допълнителна информация – Бележки към поръчката“.
ВАЖНО! За да можем да Ви предоставим услугата Документи за сделка с имот – индивидуален пакет е необходимо изрично да възложите да бъдете представлявани пред съответната администрация за заявяването и получаването на документа – ще Ви бъде изпратено пълномощно на посоченото от Вашият имейл адрес.
Цената за издаване на пакета Документи за сделка с имот – индивидуален пакет е в зависимост от избраните услуги.
Документите се издават в срок от 7 или 3 работни дни от деня следващ този на заявяването, като към този срок се добавя и времето, необходимо за доставката.
Начин на предоставяне Документи за сделка с имот – индивидуален пакет:
На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес или офис на Еконт, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на пощенската пратка или или като прикачен файл, подписан от длъжностното лице с електронен подпис, в зависимост от изискванията на Служба по вписванията по мястото на извършване на сделката.
В цената на услугата Документи за сделка с имот – индивидуален пакет са включени таксите, които ще заплатим на съответната Община, район или кметство, на АГКК и Имотен регистър.